Tema: Re: Ar gali kai kurios stomatologines prekes buti neparduodamos "eiliniams" zmonems?
Autorius: Tony
Data: 2011-01-09 22:08:36
Gal cia siek tiek i tema?

6.171 straipsnis. Viešoji oferta

1. Viešąja oferta laikomas visiems skirtas pasiūlymas sudaryti sutartį, taip
pat prekių pažymėtomis kainomis išdėstymas parduotuvės vitrinoje ar
lentynoje arba atlyginimo pažadėjimas už tam tikrų veiksmų atlikimą.

2. Viešoji oferta, atšaukta tokia pat forma, kaip buvo pareikšta, tampa
negaliojanti, nors apie jos atšaukimą sužinojo ne visi asmenys, kuriems
oferta buvo žinoma.

3. Viešąja oferta nelaikomi kainoraščiai, prospektai, katalogai, tarifai ir
kita informacinė medžiaga, išskyrus įstatymų nustatytas išimtis.

--
Tony,