Tema: Re: Ar gali kai kurios stomatologines prekes buti neparduodamos "eiliniams" zmonems?
Autorius: Fred
Data: 2011-01-09 20:49:22
    Kabinetams jie parduoda, jei reikia, ir po viena ta aparata. Kiek suzinojau is savo kolegu, daranciu uzsakymus, paprastam fiziniam asmeniui nusipirkt sito nesigauna. As itariu, jog yra susitarimas, kad pacientai butinai kreiptusi i stomatologus, ir tik tokiu budu gautu sias prekes, todel, stomatologu prasomos, firmos neparduoda ju.