Tema: Re: Daugiabučio bendros patalpos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-06 14:58:40
Logiski ir teiseti argumentai gali skirtis. O kas turi pultelius nuo vartu?
Visi ar tik parkingo savininkai?

"Martozo"  wrote in message news:ig4e1p$g8d$1@trimpas.omnitel.net...

Aš ir gražus ir protingas... :)

O jei rimtai, tai aš toje pusėje, kuri pateiks logiškesnius argumentus (ar
kokią nuorodą į kokią praktiką kaip liftų atveju).
Beja liftų atvejas verčia manyti, kad už vartus turėtų mokėti visi. Tiesa,
koks ten argumentas buvo tokiam sprendimui?