Tema: Re: Avansas uz baldus
Autorius: Ernikas
Data: 2010-12-15 16:46:38
vienas su langais taip jau prisizaide :)

siaip sunku bet jauciu galima surasti be avanso, bet su sutartim, kad tipo
tu isipareigoji pirkti toki ir toki daikta uz tiek ir tiek.
kaip sakoma tegu vykdytojas tave duoda i teisma, jei tu nepirksi ir bando
issireikalauti jei nepriksi ir nesumokesiu sutarto nuostolio :)
negu tau reiks ieskoti vykdytojo laukuose ...

tiesa vasara su Pajuriu irgi buvau uzsibrezes rezervuotis be jokio avanso ir
ka jus manote pavyko :) atostogos buvo super.

Ernikas