Tema: Re: per didele saskaita is telekomunikaciju tiekejo
Autorius: bullka
Data: 2010-12-14 16:14:01
Man irgi taip buvo. Nematau problemu. Sumokejau daugiau, kita men. gavau
mazesne saskaita.
Mano atveju - tiesioginis debetas. Tad nesiemiau jokiu veiksmu, kad kaip
nors ta mechanizma sugadinciau arba apsisunkinciau.

Tavo atveju, jei apmoki pats, o ne automatiskai, gal suveiktu toks bajeris:
uz ataskaitini laikotarpi sumoki tiek, kiek Tu manai, kad reikia moketi.
Kita men. gausi mazesne saskaita (kaip ir zadejo TEO) plius tuos kelis litus
isiskolinimo. T.y. antra men. sumoje sumokesi vel tiek, pat, kiek turetum.

Vienu zodziu - ieskai problemu lygioje vietoje.