Tema: Re: Atsisakymas mokėti už bendras paslaugas dėl ligos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-12-13 15:54:36
Aga, man irgi tas užkliuvo: "<...> visi palatos sugulovai savo bendrijose tuo naudojasi<...>".
Panašu, kad tie sugulovai atidirbę schemą, ir ligoninėje užsibūna po kelis kartus per metus.
Na, normalus žmogus juk neitų prašyti 5 Lt nuolaidos, jei užsibūtų ligoninėje kokias 4 dienas per 3 pastaruosius metus?
J.