Tema: Re: reklama internetu lt
Autorius: ab
Data: 2010-12-05 15:19:17
Zyza wrote on 2010.12.03 16:24:
> (btw laiska is draftu padejau iskart po mano teksto, tik kad su reply
> simbolika, tai ne kiekvienas gal ir pastebejo...)

ačiū už draftą. Jis tinka pavieniams atvejams, kai suinteresuoti asmenys
sugalvoja pasiūlyti savo paslaugas.

Šiuo atveju aš klausiau apie vieną iš įmonių, kuri jau pardavinėja
SPAM'o paslaugas, ir vis daugiau klientų naudojasi jos paslaugomis.
Konkrečiai apie šitą: http://bit.ly/e769qB

Su užsienio spam'u reportas į spamcop.net ar pan. yra gerai.
Tačiau norisi visa tai nutraukt su kažkokia atsakomybe siuntėjams.

Dėkui Blynui už nuorodą į Reklamos įstatymą...

Gal kas žino/nujaučia į kur reiktų kreiptis (gal į ADA?) ir ar iš vis
įmanoma bus siuntėjus sudrausminti?

P.S. įrodymams jau esu sukaupęs nemažai laiškų.