Tema: Re: Priverstine apklausas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-24 12:10:55
Kad lygtai ir nebuvo. Gal paprasciausiai duomenys buvo taip surinkti (budas,
kokybe, ryshys su byla), kad ju nebuvo galima panaudot kaip irodymo.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

O kazi tokie skaitmeniniai video irasai su telefonu gali buti irodymu
teisme? kiek zinau kazkaip seniau nesiskaite? (gerai nezinau, ne
teisininkas, siaip idomu is bendro isprusimo kad zinot).