Tema: Re: pafleiminam? ... I.Jurgelevičiūtei gresia Lukiškės
Autorius: Vasaris
Data: 2010-11-22 23:09:38
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:ice9tf$2f9$1@trimpas.omnitel.net...
> Vat sitoj vietoj tai as 99% Lietuvos zmoniu nesuprantu. Kai koks nors
> valkata ar kokia sutre (ala "zvaigzde", kuriai vienintele vieta sokt ir
> dainuot yra prie konteinerio) siaio nusprendzia padaryt piara ir paskelbia
> kokia nesamone, tai 99% dbiliskos TV ziurovu tai labai rimtai priima (o
> paskui dar net diskutuoja apie tai), o kai kas nors is tikro nutinka, tai
> jau pradeda konspiracijos teorijzas isvedinet, kad tai yra suktu
> prodiuseriu, Kubiliaus ir ateiviu samokslas. Tai kur logika?

Na kam jau taip. Logika yra. Matai, smulki ir asmens atlikta vagystė visada bus proporcingai aktyviau nušviečiama, nei milioninės, ką ten, milardinės "anonimų" vagystės.

Kaip sakoma, žvaigždė, kuri dega dvigubai intensyviau, dega dvigubai trumpiau.

Ergo, norint ramiai ir sočiai ir šiltai ir svarbiausia - ilgai - švytėti, reikia tik rasti tokių, kurie degtų keleriopai intensyviau, o geriau, kad nuolatos kas nors plykstelėtų, arba netgi pasproginėtų.

Todėl ir šita dama dega, todėl ir visokius Uokas per durnių dėžę rodo, kai normaliu atveju Povilionienės ir televizijos apskritai normalus atsakymas būtų "aš save, kaip subjektą/personą įžeisčiau, replikuodamas apskritai bet ką į Uokos/Gražulio poziciją ir būčiau laimingas, jei manęs dėl tokių niekų netrukdytumėte".