Tema: Re: VMI ir mokesciu susigrazinimas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-11-21 04:27:30
Labas,

Ten preliminarios formos užpildytos, pagal tai kiek VMI tai dienai
duomenų turi. Jas reikia peržiūrėti ir įrašyti pajamas-išlaidas, kurios
neįrašytos, jei tokių yra.

Paskui galima ten vietoj internetu pateikti užpildytas formas,
spausdintis nebūtina. Dar galima atsisiųsti ir pildytis pas save kompe,
bet tau turbūt to daryti nėra prasmės.