Tema: Re: dėl asmens duomenų viešinimo internete
Autorius: Aras
Data: 2010-11-19 11:34:19
Archyvų įstatymo 20 straipsnio penkta dalis:
"5. Priėjimas prie Nacionalinio dokumentų fondo dokumentų, kuriuose yra informacijos apie asmens privatų gyvenimą, taip pat prie susistemintų asmens duomenų rinkmenų ribojamas 30 metų po to asmens mirties, o jei asmens mirties data nenustatyta, – 100 metų nuo to asmens gimimo. Jeigu nenustatyta nei asmens gimimo, nei mirties data, šis priėjimas ribojamas 70 metų nuo dokumentų sudarymo, išskyrus atvejus, kai taikomi šio straipsnio 3 dalyje nustatyti terminai."

Manau, kad archyvas privalėtų leisti man pasinaudoti bylomis tų asmenų, kurių mirties data nustatyta. Sutinku, kad tai yra sunkiai įsivaizduojama kaip tai padaryti. Neiškirpsi gi gabalų iš knygos. Ant archyvo nepykstu, čia problema sudėtingesnė. Ten ir taip sunkiai žmonės dirba. Nors, keliskart buvau gavęs knygą su uždėtu lapu ir segtukais užsegtu knygos gabalu su sąlyga, kad čia nevartysiu. Ačiū ir už tai.

Bet mano klausimas tai kitoks :-))) Kaip čia su tuo asmens privatumu viešinant genealoginį medį?