Tema: Re: Saskaitos "Paruosimas sildymo sezonui"
Autorius: -tulis
Data: 2010-11-18 18:02:33
kazkada ir pas mus buvo neaisku kaip kas ir kodel - gal nepiktybiskai, bet
nei aiskindavo nei uz ka ir kodel reikia moketi - uz^*&^ so visa tai mane ir
baigesi perversmu :D dabar as pats drakonas :D bet visuomet (kad ir senyviem
zmonems su kuriais tikrai sunku) stengiuosi isaiskinti uz ka, kiek ir kodel
mokam, o jei didesni pirkimai/remontai - visu pasiulymai welcome, kad po to
nebutu bereikalingu kalbu... o tokie dalykai kaip priedai prie atlyginimo ar
pan. sunkiai man isivaizduojami be bendrijos nariu palaiminimo, aisku daug
kur anarchija su tom bendrijom