Tema: Re: Antstolis
Autorius: Vinetu
Data: 2010-11-17 16:53:52
Linai, internetu naudotis moku.
Isbandes jau 2 advokatus, nei su vienu nei su kitu nepavyko net iki teismo
nueit, vis "ruose" popierius teismui.
Pirmas ruose pusmeti, eme uz tai pinigus, o paskui pasake "Sorry, man
neapsimoka vazinet i kita rajona (25km), jieskokit kito advokato".
Nesupratau pasakymo "neapsimoka", del jo paslaugu kainos nesiderejom, kiek
pasakydavo tiek mokejom, karta kai jam pinigus jam perdave brolis ir paprase
saskaiteles, isvadino mus klounais. Paskui tiesa atsiprase, pasake, kad
pajuokavo.
Buvo susirastas antras advokatas, tas iskart uzsisauke nemaza sumele, buvo
sumoketa. Po dvieju menesiu matant, kad reikalas net nejuda i teismo puse,
buvo pareikalauta pinigu atgal. Isizeide, dave suprast, kad jis man cia daro
didele paslauga uz dyka, kad isvis su manim kalba. Pinigai galiausiai
pinigai buvo visgi issireikalauti. Todel, Linai, ziauriai nesinori vel is to
tavo duoto sarasiuko, issirinkt, ziauriai "gera" advokata kuris visai nieko
nedaro.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

http://www.advoco.lt/?item=pradv&lang=1

"Vinetu"  wrote in message news:ic0pl9$g9k$1@trimpas.omnitel.net...