Tema: Re: ka daryt su tokiu sklypu?
Autorius: ppp
Data: 2010-11-16 16:30:52
na ne visa istorija papasakojau:)

zodziu tas sklypas  ~100aru z.u. paskirties.. jame stovi (vidury sklypo)
komercines/gamybines ar kaip pavadint pastatas  priklausantis AB "XXX" jis
uzima apie 1/5 ~ 20a sklypo, prie pastato asfaltuotas privaziavimas aikstele
na gal dar 10a... bet jau ji registru centre kaip statinys ar kazkas
nefiguruoja... visa tai ant sklypo + tas 100a aptverta tvora... ir jame
tvarkosi ta AB "XXX"  ir su visu tuo geriu savininkas atgavo zeme :) na
visam tam procese nedalyvavau.. tiesiog pasakojo, kad dedule ejo (pries
~10metu).. su reikalavimu atiduokit mano tevu..seneliu zeme.. tai jie ir
"atidave"... dabar tas dedule jau anapili... ir visas tas geris-zemele
atiteko anukei...  jinai mescionka, ta zemele, visai kitam Lietuvos gale..
ir nieko ten, nei burokeliu lysve sodins, nei kazka...
ir dabar galvojama kaip cia pasielgus, kad maximaliai is to $$$ ispest...

P.S. Aj dar pasakojo, kazkada dedule bande sneket su AB "XXX", kad mokekit
nuoma ar pan., ats: buvo "mes zemetvarkinikus duosim i teisma, kad tokia
nesamone tau atidave"...  nu tai tas nieko toliau ir nedare.

va, gal dabar aiskiau..

visi patarimai welcom :)