Tema: Re: apie darba
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-14 23:48:39
>Turiu nenusivilti. Jei neskaitei teisininkų (jau ne psichologinių)
>pamąstymų ir teisinio background'o ir užsiciklinęs pjauni tokį grybą
>pagal savo paniatkes, tai galiu tik pasikartoti -- nebeoriginalu.

Jei tavo pamastymai ir teisinis pagrindai leidzia manyti, kad darbdavys, besidomintis, ka gi jo darbuotojas veike su imonei priklausanciu kompiuteriu pazeidzia istatymus - galim laikyt, kad tai paniatkes ir grybo pjovimas. Va, priseg attachmenta. Kaip teisingumo, nepaniatkiu ir panasaus breido gerbejas turetum mane iduot - kaip tik uzsiimu chekinimu, ka visdelto mano brangieji veike, kai manes nebuvo. Kada laukt skambucio ish organu?