Tema: Re: Sutarties galiojimo terminas
Autorius: Glebas
Data: 2010-11-11 10:20:25
Labai keista sąlyga, kad sutartis įsigalioja tik nuo garantijos pateikimo
(taip suprantu nuo įrangos pristatymo ir perdavimo)...
Pagal šią formuluotę tol, kol neturite įrangos, neturite ir jokios
galiojančios sutarties susijusios su ja.
O pagal ką tiekėjas pateikia įrangą? Yra kažkokia atskira sutartis, ar pagal
šitą, kuri įsigalios tik po pateikimo?
O sutarties galiojimas - šiuo atveju ji pradeda galioti nuo garantijos
pateikimo dienos iki jos pasibaigimo, kuris turi būti apibrėžtas sutartyje,
nebent tai sutartis tik dėl garantinių įsipareigojimų ir ji nutrūksta iš
karto, pasibaigus garantiniam laikotarpiui.