Tema: Re: Sutarties galiojimo terminas
Autorius: T:\)
Data: 2010-11-10 17:38:28
jei geria supratau klausima tai butu 24 men.
Pats gi rasai sutartis isigalioja pateikus garantija - garantinis laikotarpis 24 menesiai.
Tiesiog tu pasirasai sutarti, siandiena, bet ji prades galioti po 20+2 menesiu ir galios tol kol baigsis garantinis, ar ne taip?
Analogija darbo sutartis - sutarties sudarymo data ir darbo pradzia. Pagal reikalavimus tarp ju gali buti min 1 diena, realybeje zinau ir po puses metu tarpus. Pvz darbo suatrtis pasirasyta, bet darbo pardejimui reikalingas leidimas, kuris numatoma kad bus po 6 menesiu gautas. Buvo atveju kur sutartis buvo nutraukta net nepradejus dirbti.

T:)