Tema: Re: Kaip tai teisiskai iteisinama?
Autorius: Romas Z.
Data: 2010-11-07 09:37:37
Tai su darbdaviu sutarėte 2450, jis sumoka minimumą ir dar pasiūlo jam
pačiulpti, o tau dar kažkokie klausimai kyla, kad gal čia kažkas ne taip?

Galimi du šios istorijos variantai:

1) darbdavys laimingas turėdamas tokių darbuotojų ir algą nuosekliai mažins,
kol sulauks dėmesio iš darbuotojo pusės;
2) kažko nepapasakoji iki galo (gal išskaičiuoja už kokius trūkumus ar kt.
įformina).

"viskas.bus.gerai"  wrote in message

Alga nurodyta fiksuota 2450 Lt.  Jokiu priedu.