Tema: Re: Q:Kaip tai teisiskai iteisinama?
Autorius: Laurynas
Data: 2010-11-05 18:49:05
"viskas.bus.gerai" <viskas.bus.gerai@gmail.com> wrote in message
news:iaudrl$ncc$1@trimpas.omnitel.net...

> Kokiu budu jie tai iteisina?

jokiu budu, darbdavys savivaliauja.

>Pagal mano supratima, as galeciau, jeigu noreciau, tikriausiai ta trukstama
>atlyginima lengvai prisiteisti?

kaip moka alga? perveda i saskaita ar grynais? jei grynais ir ten maziau,
negu turetum gauti, pasirasai, kad gavai viska?

> Taip pat klausimas ar gali darbdavys mane priversti iseiti neapmokamu
> atsostogu

manau negali.

> Ir jeigu as parasyciau prasyma, kad del nemokamo ar medamokamo atlyginimo
> noriu iseiti is darbo, man priklausytu iseitines kokios?

nepriklauso iseitine ismoka, nes ne toks darbo sutarties nutraukimo
pagrindas. Placiau - Darbo kodekso 140 str.

> ar as privaleciau dar atidirbti 2 savaites?

taip, tokia pareiga yra, jei jos nevykdysit, darbdavys gales atleisti uz
siukstu darbo drausmes pazeidima.