Tema: Re: Omnitel ir zodine sutartis
Autorius: No name
Data: 2010-12-27 11:49:28
naujos temos nekursiu, bet bl pizdukas tas Omnitelis ir taskas :)

nutraukiau zodine sutarti (kaip minejau kazkada pradzioj metu paskambino,
ispejo kad pokalbis irasomas ir pasiule pratest sutarti su salyga, kad ten
kazkiek minuciu dades), is Omnitelio tyla... snd skambinu i TEO, kad
pasijungt interneta, sako negalim, nes kabo skola omniteliui...

nuo ko pradet eiti kryziaus kelius? :)