Tema: Re: Q:Ot kaip bendraut su darbdaviu
Autorius: Sail
Data: 2010-10-29 09:10:28
Bet tai darbo sutarty reikia tiksliai nustatyt, kiek gauni. T.y. is
sutarties tiksliai turi buti imanoma suskaiciuot, kiek tau priklauso.

Mano kuklia nuomone, jei darbo sutarty numatyta uz valanda moket XX lt, tiek
ir turi moket, savavaliskai mazint neturi teises be tavo sutikimo.

Jei tavo gaunami XX lt iforminti viso labo diriko isakymu moketi prieda, o
ne darbo sutarty, tada jis gali keist kada nori ir kaip nori.

Imesk darbo sutarties fragmenta, kuris nusako apmokejima, bus tiksliau
matyt, ka ten susitaret.