Tema: Re: monetu namai - brukalas
Autorius: flegmatoid
Data: 2010-10-28 11:13:16
tai skaiciau jau, taciau jie praso issiusti moneta pastu atgal per 15 dienu,
jei man jos nereikia. Gi - online pilna skundu, kad issiuntus ta moneta
tebeina saskaitos. Logiska - siusdamas neregistruotu formatu atgal - lygiai
taip pat negarantuoju kad vokas juos pasieks (jie, naturalu, teigia kad
nieko is manes negavo, ir toliau spamina pinigu riekalaudami). Siusdamas
registruotu - patiriu nuostoli (nors ir nedideli).

Net jauciant, kad teisybe mano pusejem, maziausiai ko noretusi, kad sitas
reikalas iki antstoliu prieitu