Tema: Re: del draudimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-10-23 17:58:42
turbut

"Zolla"  wrote in message news:i9urpb$1n3$1@trimpas.omnitel.net...

taip,
yra toks punktas, kad apdrauta nuo netikėto ir staigaus  vandes išsiveržio
iš stacionaraus vamzdyno, esančio draudimo vietoje.
Tas ekspertas sakė parašyti priežastį ir tiek. Tai jei aš parašau tokį
sakinį iš taisyklių, na dar pridedu, kad vanduo išsiliejo dėl galimai
brokuotos detalės (panašu kad taip ir buvo), to turįtų užtekti?