Tema: Re: dėl interneto paslaugų perleidimo kitam asmeniui - neleidžia
Autorius: tOMZY
Data: 2010-10-21 10:28:06
Jei paimsiu iš anksto pinigus, kaip savininkui būt tikram, kad aš mokėsiu už tą internetą? Nes jei nemokėsiu ,atjungs faktiškai ne man, o jam.

Na, Dokeda lyg ir sutiktų perkelti sutartį į kitą vietą, bet ten butą kol kas tik nuomuojuos ir turbūt labai laikinai, tai tas variantas man nelabai tinka, bet visgi teks pasinaudot.

Na, bet tu teisus, čia ne problema, tik norėjau išsiliet dėl tokio nesąmoningo biurokratizmo.