Tema: Re: dėl interneto paslaugų perleidimo kitam asmeniui - neleidžia
Autorius: SK
Data: 2010-10-16 21:21:05
Man cia skamba taip, kad kazkas iki galo nepasakyta ar siaip bandoma
antireklama padaryti. Nes visada ir visose imonese (Dokeda ar bet kuri kita)
sunkiausia yra perkelti interneta i kita vieta, kadangi tai susije su
ivedimu, darbais t.y. papildomomis islaidomis. O perrasyti sutarti kito
savininko vardu - valio, naujas klientas.

P.s. Teo cia ne pavyzdys, kadangi ten siek tiek kiti pinigai vaiksto ir
uznugaris kitas.

P.p.s. Kiek cia iki to balandzio liko? Sutark su nauju savininku, paimk
litus is jo ir sumokek tuos 150 - 200Lt is anksto. Ir naujas savininkas bus
patenkintas, kad neprisiris. Prie buto pardavimo/pardavimo tai tikrai ne ta
suma, kad reiktu gaisti laika newsuose....