Tema: Re: Vokietija ir uzstatas
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-15 19:54:28
gal as kiek neaiskiai rasiau. Na, tiek to, tarkim buvo kazkoks teismo sprendimas. Koks jis galejo but is principo? Pilieti N surasti, is jo paimti uzstata 1000 eur, jeigu jis ju netures, atimti automobili-lai pesciomis grista i Lietuva? Pasodinti laikinai i kalejima, kartu esanti vaika paleidziant kur akys veda?  Galimas toks teismo sprendimas?  Juk kalba ne apie baudos sumokejima ar termino kalejima atsedejima uz nusikaltima, o uzstata, dar neivykus teismui, kuris spres, kaltas ten kas ar ne. Tai, vadinasi, nors dar ir neirodyta kad kaltas, taciau jau neaiskiam laikotarpiui atimami pinigai arba automobilis? Nereiktu sios situacijos maisyt su ta, kaip kaltinamasis,  kuriam teismas paskiria kardomaja priemone-aresta, PATS PAPRASO galimybes skirti jam uzstata, kad nereiktu ant naru miegot teismo laukiant!

Jei as ten buciau buves, buciau sakes-korteles Pin kodo neatsimenu, tad sodinkit.  Kartu su vaiku. Taciau, jei paskui teismas nuspres, kad esu nekaltas-atlyginsit man uz kiekviena atsedeta para, vaikui uz sugadintas atostogas  :) O jei masina butu tegu ir laikinai butu ateme? Miegot koridoriuje? Valstybe svetima, iki namu toli, kaip sugrist?