Tema: Re: Ar viskas cia gerai su darbo sutarties priedu, ar darbdavys nebando pakisti kiaule?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-14 14:58:28
"Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:i96qgk$oj0$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai ir klausiu - ką tokio jis parašė, kad darbdaviam turėtų nepatikti?
> Pažįsti sakei savininkus, tai gal paaiškink kas jiems gali nepatikti?

Įdomūs jūs :) negi tikrai gyvenime nesusidūrėte su tokiais žmonėmis (viršininkais) kurie įsivaizduoja, kad jų reikalavimai negali būti kvestionuojami ?  O čia negana to, kad kvestionuoja tai daro viešai, paviešindamas įmonės pavadinimą.
Žinai aš pasitaisysiu ir pasakysiu kitaip  -  aš abejoju ar atsiras nors vienas darbdavys kuriam tai patiktų.