Tema: Re: Ar viskas cia gerai su darbo sutarties priedu, ar darbdavys nebando pakisti kiaule?
Autorius: andrius
Data: 2010-10-14 14:51:17
As irgi iprastai nededu savo paraso new'suose, taciau dabar per skubejima
pamirsau nuimti :)
Bet neturiu ko slepti. O zodzio laisve, kiek man zinoma nera apribota ir
darbo sutartis nera slaptas dokumentas, apie kuri negalima sneketi.
Butu kitaip pateikta, tai gal cia net nebuciau rases, o cia atbego, sako
greit parasiuka tik uzdet...