Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 15:48:56
is esmes taip :) tik va reikia nepamirsti tos salygos "jei isteisu duomenys buvo pavogti" nes jei paskui tyrimas bus nutrauktas su kokiu irasu "nera nusikaltimo sudeties" (ar kaip ten formuluoja) kas isesmes prilygtu pasakymui "pats kaltas" tai jau tada tas pasiuntimas nx bijau, kad nustotu galioti :)

T:)