Tema: Re: ASAP: Sutarties sustabdymas
Autorius: T:\)
Data: 2010-10-07 15:37:37
rasyk rasta, priseg kokius irodymus del pradeto tyrimo. Viska i voka ir registruotu laisku siunti (galima kopija nisusiti skanuota el pastu ar faksu, kad greiciau gautu). Siunciamu dok originalus (kopijas) pasilieki zinoma ir pas save.
Jei istiesu duomenys buvo pavogti, tai net jei ir imone prades skaiciuoti delspinigius (suprantu kalba eina apie greitus kreditus) tai delspinigiu sumos nemoki ir arba jie duoda tave i teisma arba tu juos ir jau teisme irodineji, kad duomenys buvo pavogti ir t.t. Na tada jau teismas ir nuspres.
Del telefoninio skambucio - nedek dauk vilciu ir nekreipk demesio, lygiai kaip ir jie :) Atsistok i ju barikados puse, manai tu pirmas toks kuris bando aiskinti pasiemes paskola, kad tai ne jis ir t.t. Cia kaip su policininkais ir pazeidejais virsyjus greiti ziurek tai pas viena zmona gimdo, tai kitas i uosvienes laidotuves veluoja :) Kai nusisui rastiskai, su irodymais del tyrimo, turetu kitaip pasiziureti i si reikala. Jei tai istiesu greiti kreditai, turi jie ten kazkokia greitu kreditu asociacija (per telika ju atstove vis islenda) tai gal galima kreiptis ir i juos (jei pasirodytu kad yra narys). Gal ka patars, nes kiek suprantu is ju pasirodymo jie nelabai nori terstis savo vardo, kiek tai imonoma ju veikloje.

T:)