Tema: Re: Neismoketas atlyginimas ir teismai 3 dalis
Autorius: Darienas
Data: 2010-09-23 12:33:09
Nusius anstoliai...
Nera jis man draugelis koks, tik is mandagumo/ noro isgirst kaip reaguos
paskambinau.
Perdaug negraziai kalbejo ...

Nors kita vertus jo taktika nera tokia ir bloga bent su keliais darbuotojais
tas praejo. Man cia gavos principo reikalas. Pinigu suma tikrai nedidele
pradzioj buvo. Jei nieko negausiu nurasysiu kaip darbo kodekso mokymo kursus
:)