Tema: Re: kas nutinka konfiskuotiems kvaisalams
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-12 20:45:18
+++ :)
Ja, tikrai juokingai tame kontekste mano žodžiai skamba.
Blyn, kuo iligau skaitau, tuo labiau žvengas ima. tikrai kryzenimas.
Kita vertus, vietiniams gamintojams netgi TOJE srityje turėtų būti visgi lengviau, jei rinkoje nebus pertekliaus.
O dėl policininkų perkamo "legalaus" stuffo netyčia čia taip, atleiskite, policininkai.