Tema: Re: Verslo liudijimas ir mokesciai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-02-11 09:44:17
Siaip budavo kad jei pirkdamas liudijima dirbi tai jis pigiau, nereikedavo
jei neklystu sveikatos draudima apmoket nes darbdavys jei dirbi privalo ji
ir taip moket, o jei nedirbi kai perki VL uz metus rodos susimoki ji pats
tada, na ir po to  kas ketvirty "buozhina" sodra su bazine pensine imoka :)
o pajamos neapmokistinamos..

Jei jie kazka nuo 9k i menesi apmokestina tai man dzin nes ten toli iki
tokios sumos :) o siaip jei kaip seniau aisku....

Dekui! :)