Tema: Re: Statybos inspekcija ir ....
Autorius: Faktas
Data: 2009-02-04 11:03:30
pagal mane: savininkas/ai arba juos atstovaujanti įmonė/asmuo
turi pasamdyti proejktuotojus, kad būtų atliktas eismo organizavimo pakeitimo brėžinys (šlagbaumu uždaromas eismas)
ir jis suderinamas kelių policijoje ir (gal) miesto ūkyje.

jei tokio brėžinio nėra - statyt šlagbaumo negalima.
jei yra, bet ne su visų savininkų parašais - negalima.
jei yra, bet pasiračęs užsakovas - ne savininkai, o sklypą prižiūrinti firma - viskas ok.