Tema: Re: atleidimas is darbo
Autorius: Osia
Data: 2010-09-14 14:59:41
> Sioje vietoje nezinau ar teisingos mazino zinios, bet darbuotojas gali ir
> nesutikti su atideliojimais.
Žinoma tai turi būti sutartas dalykas ir būtinai raštu.

>Ir jei tarkim jam iseinant neismokesi viso priklausanchio atlyginimo, jis
>turi teise po metu prisiteisti uz visus metus vidutini darbo uzmokesti.
Nesu visai tikras, bet man atrodo iki sueis senaties terminas, t.y. iki 3
metų, gali palaukti ir prisiteisti už visus 3 metus tada.

> Jei tai laikyt atidejimu kaip sako Osia, tai labai jau jis brangus.
Kaip ir minėjau, su sąlyga kad susitarta gražiuoju, nereikia 1 dieną mokėti
didelės pinigų sumos, išskaidant mokėjimus ilgesniam laikotarpiui.