Tema: Re: Daugiabuciu bendri mokesciai
Autorius: darkalas
Data: 2010-09-07 09:59:56
Vandens cirkuliacija geriamojo vandens sistemoje bent jau stove tikrai
turi vykti. Tam naudojama elektra. Liftas nors nevaziuoja, vistiek kazkiek
elektros naudoja net stovedamas.
Sildant siluma stovu keliauja visada, nepaisant naudoji tu ja ar ne,
atsiranda nuostoliai. Valytoja namo taip pat nevalo tik ties tam tikrais
butais, o valo visa nama. Name vistiek atsiranda siokiu tokiu vandens
nuostoliu, netgi naujame. Mokesciai pirmininkui, buhalterei yra pastovus.
Siuksliu isvezimo intervala galima sumazinti jei tik 25% gyvena, tai sioje
vietoje sutaupyti dar matau kur, ir laiptines apsvietime, bet dazniausiai
nera atskiro skaitliuko tik laiptines apsvietimui suvartojamam elektros
kiekiui nustatyti.
Ir kodel situos bendrus mokescius turetu moketi tik gyvenantys?