Tema: Re: Daugiabuciu bendri mokesciai
Autorius: darkalas
Data: 2010-09-07 08:18:13
Greiciausiai jokio posto nebus, nes tas padidejusias saskaitas apmokes ne
25% gyventoju, o tarkim 100%. O aplamai tamsta man toks jausmas kad
durnium apsimeti.
Aplamai daugiabucio ekspolatacijos pastovus kastai yra daugiau maziau
vienodi, nes vanduo vistiek pompuojamas i paskutini auksta, nepaisant to
kad ten niekas negyvena. Elektra taip pat daznai dega visoje laiptineje
arba visame parkinge, mokesciai pirmininkui, buhalterei ir valytojai taip
pat vienodi ir tt. Ir jei statybininkai nusprendzia viso to nemoketi, tai
gyventojams yra nemazas nuostolis. Plius netgi jei nemoka, gyventojams
reikia pastoviai kontroliuoti ar kas nors nepradejo gyventi, ar negyvena
kokia statybininko meiluze ir tt. Vienu zodziu galvos skausmas ir tiek.