Tema: Re: sodra siulo nesilaikyti istatymu. Gal paduoti ja i teisma?
Autorius: Saulenas
Data: 2010-09-02 15:04:15
isvis su tom individualiom tiek privele.Mano idv 10m veiklos nevykdo ,bet
laikiau,sakiau gal prireiks kada. Kai prieme ta nesamone nuo nauju ,kad
visiems reikia min 300 sodrai moketi,pildziau  ta sustabdyma,teko psd
susimoketi uz 5 metus ,nors visa laika dirbau ir mokescius mokejau.Dabar dar
kazkokia nesamone.Jau net tingiu gilintis.Matyt vis tiek teks prisiruosti ir
likviduoti.