Tema: Re: Kaip elgtis
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-08-27 16:29:33
Nu gerai, sakykime naivi, bet tai tu gi zinojai, kad stogas bus keiciamas,
negi tau nekilo minties, kad "susitariau telefonu" lygu "nera jokio
susitarimo".
O del zemes nepatarsiu, manau kreipkites i teisininka, jau manau senai butu
viskas issiprende, nu bet jusu reikalas laukti "kelis metus", kol ji
atvaziuos.