Tema: Re: Kaip elgtis
Autorius: VNO
Data: 2010-08-27 16:23:23
tu gal baik juokauti.
nes tokia pat istorija galiu ri as parasyti - nusprendete pertvarkyti stoga, kita puse nesutiko, padareta darbus be ju sutikimo ir dabar terorizuojate ir reikalaujate pinigu.

zioplumas nerealus ir dar nepatenkinti.
su svetimais zmonemis nesugebate sutarti sudaryti ir dar sukciaus kitus vadinate? :DDDDDDD

VNO