Tema: Re: del statybu samatos?
Autorius: ejs
Data: 2010-08-18 14:12:07
2010.08.17 12:40, Olegas rašė:
> Sveiki,
> Iskilo toks klausimelis.
> Statausi troba, nu ir pasirasiau su santechniku (patentininkas) sutartele,
> ir prie jos prisegem detalizuota samata.
> Zmogelis padares puse darbu atsiuncia man tarpine "realia" samata - kurioje
> nu nemaziau 80% visu medziagu ikainiai yra didesni nei pasirasytoje
> samatoje, kiekiai taip pat daugumoje poziciju i didesne puse. Be to
> papildomai prirasyta ivairiausiu kt. santechniniu detaliu ir medziagu, kuriu
> samatoje nebuvo.

daug raidyčių.

Ką sutartis sako apie apmokėjimą?
FIDIC berods rekomenduoja trumpo termino sutartims nurodyti galutinę sumą.

Jei nori stabdyti darbą, aktuoji esamą situaciją, žiūri kiek procentų
darbo padaryta ir pagal tai moki pinigus nuo galutinės kainos. Už
atliktus sutartyje nenumatyus ir su užsakovu nesuderintus darbus
vykdytojas apmoka pats.
--
  ejs