Tema: Re: del statybu samatos?
Autorius: ramunas
Data: 2010-08-17 16:06:36
IMO jei padidejes medziagu kiekis yra pagrindziamas faktiskai tai turetum
atsiskaityti pinigelius. Jei buvo sugadintos medziagos del santechniko
kaltes ir del to padidejo kiekis tai turetu jis pats ir apsiimti nuostolius.

IMO cia matau situacija kai is tikro santechnikas neapskaiciavo arba nebuvo
imanoma tiksliai apskaiciuoti visu kiekiu, o tu tuo tarpu naudojiesi tau
pateikta detalia samata ir nori nugrezti ji...