Tema: Re: Issibraukimas is registo - reikia priciupt biurokratus
Autorius: Sail
Data: 2010-08-13 19:35:56
Ot gudrus zmones pizdavot, geriau sugalvokit ka protingo.

Na sodron reikalinga forma nusiusta, is dirbanciu isbrauktas. Cia ner
problemu, as gi pats vadovas, pats forma per EDA pasirasiau.

Turiu akcininko parasa ant mano atleidimo isakymo. Bet akcininko parasas
registrui negroja.
Mat pagal istatyma mane paskyre valdyba, valdyba ir turi atleist. O valdyboj
visi uzsienieciai bbz kur gyvenantys bet ne Lietuvoj, ir dar ta valdyba
registru centre neregistruota. Tad is ju parasus surinkti neimanoma yra, o
jei ir surinkciau, 99% kad registru centras nepriimtu. No chance.

Siuo metu kontoroj dirbanciu 0, kontora naujo direktoriaus nepaskyre.
Iteikti tokiu budu jai kokius nors dokumentus neimanoma.

Va tep va.

Vienas tik protingas zmogus pasake - teismo keliu tik. Ir jis panasu teisus.