Tema: Re: Issibraukimas is registo - reikia priciupt biurokratus
Autorius: Sail
Data: 2010-08-13 10:34:05
Paskambinau duomenu apsaugai - polnyj pipec. Cia su imonem susijes klausimas
ir jie niekuo padet negali.
Vienintelis budas - teismo kelias.

Jobana salis, ne nu negaliu. Blet galima viesai skleist teisybes
neatitinkancius duomenis ir ju istrinti neimanoma.

Kelsiu per sventes lenku veliava. Ne del to, kad juos megciau, bet del to,
kad sitos salies biurokratu nekenciu.