Tema: Re: Issibraukimas is registo - reikia priciupt biurokratus
Autorius: T:\)
Data: 2010-08-13 12:58:11
nu ir keista ta tavo istorija.
Siaip koki ten parasa turi? Jei turi parasa ant darbo sutarties prie nutraukimo, tai ir eini su ta sutartimi, kad sutartis nutraukta. Prie viso to, jei darbo sutartis nutraukta, tai sodroje turetu buti pranesimas, kad tu nebedirbi toje imoneje. Jei visa tai yra tai galima suktis. Jei ne... tai ka as zinau, greiciausiai tiktu paskaymas "pats kaltas". Nes tokiu atveju, tu formaliai esi imones vadovas ir dirbantis imoneje, turi moketi imokas sodrai ir rupintis imone su visomis pareigomis (finasines atskaitomybes sudarymas, duomenu pateikimas vmi, sodrai ir kitoms istaigoms, jei imone nemoki inicijuoti bankroto proceduras, kviesti akcininku susirinkimus ir pan...). Formaliai jei nesutvarkytas atleidimas ir esi vis dar de jure direktrius toje imoneje tai tave galima gana skaudziai patrumpinti (nuo pinigines baudos iki baudziamosios bylos iskelimo del tycinio bankroto ar turto issvaistymo).

T:)