Tema: Re: PSD
Autorius: BigM
Data: 2010-08-10 16:05:38
Deklaracija ir yra registracija. Deklaruoji išvykimą, senoji registracija
automatiškai panaikinama (bendra taisyklė, kad asmuo duotu laiko momentu
gali turėti tik vieną galiojančią registraciją->gyvenamąją vietą).

Kas link kontrolės - tai faktas, kad sukontroliuoti migravimą pagal esamą
tvarką yra kebloka ir dar neteko užfiksuoti momento, kad būtų atliekami
kažkokie patikrinimai.

O užklausą, ar pilietis X.Y. kur nors deklaravęs savo gyvenamą vietą pilnai
galima ir tikrai veikia. Tik kitas momentas - kas turi teisę naudotis tokia
informacija iš Gyventojų registro... (pvz. VMI naudojasi, savivaldybės
naudojasi siuntinėjant paskaičiuotus mokesčius už žemę). Faktas, kad eilinis
pilietis tokia paslauga naudotis negali, bet gali pvz. sužinoti kas jo būste
yra prisiregistravęs.

Deklaruojant išvykimą nebūtina nurodyti kuriam laikui išvyksti, tik yra
prievolė deklaruoti apie išvykimą, jei gyventi ten ruošiesi ilgiau nei 6
mėnesiai. Jei trumpiau, tai deklaruoti neprivaloma.

Tas pats su grįžimu, bet jei neuždeklaruosi ir gyvensi LT ilgai, tai fyg
žino kokios pasekmės gali grėsti. Kol kas taip greit nesugalvojau :) nu
bauda pagal ATPK, matomai, kad nesilaikei įstatymo, o daugiau...