Tema: Re: PSD
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-10 15:17:09
o jei esu "priregistruotas" pas tėvus dar nuo senų laikų, tai ar galiu deklaruoti, kad išvažiuoju į užsienį ir neprarasti registracijos?
O ir šiaip - ką ta deklaracija duos? Ji gi tik vienpusė. T.y., tik kai tu pasakai, kur tu deklaravęs, tik tada gali tai patikrinti - ar tai tiesa.
O į kitą pusę, kiek aš suprantu, sistema neveikia. T.y., negali siųsti užklausos, ar pilietis X.Y. kur nors Lietuvoje deklaravęs savo gyv. vietą.

Ne, meluoti negalima. :) O deklaruojant išvykimą būtina nurodyti, kuriam laikotarpiui išvykstu?
O jei būtina - tai ar privaloma lygiai tiek laiko ir nebūti LT (o jei neįleidžia į svetimą šalį?).
O jei neprivaloma - ar privaloma grįžus būtinai eiti pasideklaruoti? O jei nepasideklaruoji, ir gyveni, ir po 5 metų tave kas nors užsiokina - ar tu privalai įrodinėti, kad LT gveni tik 3 savaites, o ne visus 5 metus?

:))J.