Tema: Re: PSD
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-08-10 15:54:20
Nu ne, kodėl skolingas? Aš gi deklaruoju, kad išvažiavau. Ate, manęs nėra Lietuvoje, iš manęs jokių PSD nereikalaukit!
Ar yra kažkokia prievolė įrodinėti savo "išvažiavimą"? T.y., kai jie iš manęs paprašys 72x12 Lt, aš turiu parodyti kažkokius popierius, kad dirbau Airijoje žuvų taukų utilizavimo ceche, ir, mol, PSD jums neskolingas? (ar, kad sumokėjau sevikatos draudimo mokestį kažkur kitur EU?)

Juk tam tas "išvykimo deklaravimas" ir akcentuojamas, ane? Kad nereikėtų emigrantams mokėti už tai, ko jie čia Lietuvoje negavo?
J.