Tema: Re: Q: garantine preke ir bankrutaves pardavejas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-07-23 09:53:58
Tikėtis galima, sūnau mano. Tikėjimas yra abejonės priešingybė. Tikėjimas ir 
abejonė nėra dvi pažinimo rūšys, kurias galima būtų apibrėžti tarpusavio 
tęstinumu; mat nė vienas jų nėra pažinimo aktai, o yra priešingos aistros.

Bet norėčiau atkreipti dėmesį, kad kaip sakoma Jokūbo laiške 2:26 - "Kaip 
kūnas be dvasios miręs, taip ir tikėjimas be darbų negyvas.". Tad IMHO 
vietoj to,kad čia klausinėt, skambink atstovui ir jo pasiklausk.

P.S. Blin,kaip dušna, kada jau tam galas bus - baigiu tikėjimą prarast.

"Arunas-X" <ArunasXX@gmail.com> wrote in message 
news:i2b8s7$vnn$1@trimpas.omnitel.net...
> pas mane ta pati situacija su kompiuteriu motinine plokste asus, ar galima 
> tiketis kad sutvarkitu atstovas? ar pakeistu?
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONOOglservices.lt> wrote in message 
> news:i2a8li$9n8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Teoriskai - į oficialu atstova. Tik be akiu draskymo, nes jo 
>> isipareigojimai tik moraliniai. Su grazinimu tuo labiau sunku bus, tik 
>> remontas tiketinas.
>>
>> "Kruopa" <nujaune@ane.kame> wrote in message 
>> news:i2a4be$517$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki
>>>
>>> klausimas toks: pirkau Sony LCD TV is UAB "AARC", kuri bankrutavo. 
>>> Telikas dar garantinis, bet sugedo :(   ...
>>> Klausimas, kur kreiptis - teoriskai, juk yra tokiems dalykams gamintojo 
>>> garantija (bent taip tikiuosi). Gal zinote, kur Vilniuje teikiamas Sony 
>>> telikam garantinis remontas? Arba kur kreiptis tokioje situacijoje? Nes, 
>>> visada lieka variantas remontuotis savo saskaita...
>>>
>>> Dekui
>>
>
>