Tema: Re: biski apie punktualuma ir etc...
Autorius: Donce
Data: 2010-07-22 12:18:08
mane irgi nervina tokie zmones,
pas mane i namus kondiske vaziavo pildyti savaite laiko kazdien :) vis
susiskambinam is ryto ir vise neisejo. kantrus buvau del to kad papaigiaj
viskas :) bet siaip buvau sakes dar diena ir ieskosiu kito zmogaus darbams
:)
geriausias dalykas buti paciam punktualiu.
o siaip mano tevukas remonetuoja auto, daznai sutarti klientai neprivaziuoja
reikiamu momentu, atvaizuoja po keliu dienu ar ant rydienos nieko nepranese.
iki siol zmogus nervuojasi :) tik darbo laika grieztai apribojo iki penkiu
ir pasol po to visi daleko.... :)
o tau patarciau jei masina palieka tai irgi patemti, sunkiai ardosi,
uzrudyje ir etc :)

--
Donce